Müügitingimused
Üldsätted ja kehtivus
Veebipoe Rõõmusära.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Rõõmusära OÜ (registrikood 16879106), asukohaga Paju tee 2, Nõgiaru küla, Nõo vald, 61616 Tartumaa.
Käesolevad müügitingimused reguleerivad Veebipoest kaupade ostmist ning kehtivad kõigile tellimustele.
Kaubad ja hinnainfo
Kõik tooted ja nende hinnad on nähtavad Veebipoes vastava kauba juures. Hinnad on esitatud eurodes ning neile lisandub saatmiskulu, mille suurus sõltub ostja valitud kohaletoimetamise viisist ja asukohast. Kauba kättetoimetamise tasu arvutatakse ja kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
Tellimuse esitamine ja tasumine
Tellimuse vormistamiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi, täita vajalikud andmeväljad ning valida sobiv kohaletoimetamise meetod. Lõplik tellimuse maksumus kuvatakse ekraanile ja selle eest saab tasuda turvaliselt järgmiste makseviiside kaudu:
Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Citadele, Pocopay.
NB! Pangalingiga maksmisel tuleb kindlasti vajutada panga lehel nuppu „Tagasi kaupmehe juurde“.
Müüjal ei ole ligipääsu ostja panga- ega krediitkaardiandmetele. Müügileping jõustub hetkest, mil makse laekub Veebipoe arvelduskontole.
Kui tellitud toodet ei ole võimalik tarnida (nt kauba lõppemise tõttu), teavitatakse ostjat sellest esimesel võimalusel ning tagastatakse makstud summa (sh tarnekulud) hiljemalt 14 päeva jooksul.
Kohaletoimetamine
Tellimusi toimetatakse kohale ainult Eestis. Ostjal on võimalik valida kauba kättesaamiseks: Pakiautomaadid (Veebipoe lepingupartnerid).
Kaubale ise järele tulemine.
Saatmiskulud tasub ostja ning need kuvatakse valitud saatmisviisi juures. Üldjuhul jõuab kaup määratud sihtkohta 9 tööpäeva jooksul pärast müügilepingu jõustumist. Erandolukorras võib tarneaeg olla kuni 45 kalendripäeva.
Taganemisõigus ja tagastamine
Pärast kauba kättesaamist on ostjal õigus 14 päeva jooksul müügilepingust taganeda. See õigus kehtib vaid eraisikutele, mitte juriidilistele isikutele.
Tooteid võib enne tagastamist kasutada vaid ulatuses, mis on vajalik nende omadustes ja toimimises veendumiseks, sarnaselt füüsilises poes toodetega tutvumisele. Kui kaupa on kasutatud rohkem, kui lubatud, võib Veebipood vähendada tagastatavat summat vastavalt kauba väärtuse langusele.
Tagastamisprotsess:
Ostja saadab e-posti aadressile saarikeleri@gmail.com vabas vormis taganemisavalduse hiljemalt 14 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist.
Ostja peab kauba tagastama hiljemalt 14 päeva jooksul pärast avalduse esitamist või esitama tõendi, et kaup on juba teele pandud.
Tagastamise kulud tasub ostja, v.a juhul, kui tagastamise põhjuseks on vale või defektiga kaup.
Kui tagastatav kaup on jõudnud Veebipoodi, kantakse ostjale tagasi kõik tasutud summad hiljemalt 14 päeva jooksul. Tagasimakse võib viibida seni, kuni kaup on Veebipoodi tagasi jõudnud või ostja on esitanud tõendi tagastamise kohta.
Kui ostja valib kättetoimetamiseks kallima meetodi kui Veebipoe pakutud soodsaim viis, ei ole Veebipood kohustatud hüvitama üle selle piiri ulatuvaid tarnekulusid.
Veebipoel on õigus müügitehingust taganeda ja toode tagasi nõuda, kui kauba hind on tehnilise vea tõttu veebilehel märgitud oluliselt alla turuhinna.
Isikuandmete töötlemine ja otseturustus
Veebipood töötleb ostja isikuandmeid ainult tellimuse täitmiseks ja kohaletoimetamiseks. Andmeid jagatakse üksnes tarnepartneritega, et tagada tellitud kauba kohalejõudmine.
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on pretensioone, tuleb need saata e-posti aadressile: saarikeleri@gmail.com
Kui kokkulepet ei saavutata, võib ostja pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimused ja kaebuse esitamise võimalus on leitavad vastavas keskkonnas. Komisjoni poole pöördumine on ostjale tasuta.
Samuti võib ostja kasutada Euroopa Liidu veebipõhist vaidluste lahendamise platvormi.